News Update :
Home » , , » ISTERI YANG BERUNTUNG..18 SX

ISTERI YANG BERUNTUNG..18 SX

Penulis : Unknown on Friday, February 12, 2010 | 10:39 PM

Sepasang suami isteri yang telah berkawin selama 10 tahun telah berjumpa dengan pakar kaunseling(hensem,macho dan single) untuk membincangkan masalah rumahtanga mereka yang selalu bermasalah....
apabila pakar kaunseling bertanya kepada si isteri berkenaan masalah tersebut,si isteri bercerita A-Z tentang masalah rumahtangga mereka...si isteri bercerita tanpa henti henti tentang masalah mereka kepada pakar kaunseling.
akhirnya pakar kaunseling tesebut berdiri...berjalan ke arah si isteri...memegang rambutnya lantas mencium si isteri di depan suaminya...
si isteri terpaku dengan lagak selamber si pakar kaunseling tersebut....
selepas itu pakar kaunseling tersebut menoleh ke arah si sumai sambil berkata...

Sebenarnya isteri encik perlukan belaian,dia kekurangan belaian kasih sayang dari encik..sebab itu dia selalu membebel dan mencari kesalahan encik,kalu encik memberi perhatian dan kasih sayang...saya yakin masalah rumatangga encik akan selesai..dan penyelesaian yang paling sesuai adalah luangkan masa dengan dia...bolehkah encik luangkan masa 3 hari seminggu untuk isteri encik??

Si suami terdiam sebentar dengan perbuatan dan pertanyaan si pakar kaunseling tersebut..........
Lalu si suami menjawap....

Ok...saya boleh hantar isteri saya ke sini pada setiap hari isnin...setiap hari Selasa tak boleh sebab ada meeting syarikat...setiap hari Rabu saya ada perjumpaan dengan club member golf saya,setiap hari Khamis saya ada meeting dengan board director,setiap hari ahad saya ada saya kena jumpa PAK LAH...jadi yang tinggal hari Jumaat dan Sabtu...ehhh lupa lak...adakah awak kerja hari sabtu??

MORAL...
JANGAN LUPAKAN MASA BERSAMA ISTERI DAN JANGGAN JUMPA PAKAR KAUNSELING.
Share this article :
 
Design Template by ZoOM Team | Support by creating website | Powered by Blogger