News Update :
Home » , » Part 1 - Kisah Kelakar Anak2 Malaysia

Part 1 - Kisah Kelakar Anak2 Malaysia

Penulis : Unknown on Tuesday, February 2, 2010 | 7:08 AM

Anak aku dah 3 tahun ..tapi lambat bcakap so aku memang laa risau ..tapi alhamdulillah sekarang dah bertambah ok

dia nie sekarang kat kg sebab ikut wife aku confinement

one thing yg dia suka ialah pegi mengaji ngan cousin die although dia antara yg terkecit sekali

nak jadi citer semalam ..after dia mengaji ... dia balik laa rumah ..pastuh dia naik atas carik ibu dia ...wife aku laks tengah dok rehatkat ruang sembahyang
tetiba dia datang kat wife .. sambil bawak muqadam ngan rehal diapastuh dia cakap ' bu meh ngaji .. aleya ajo' .. wife akutercengang-cengang ... apehal laks tak pernah dia buat camtuh ..tapilayan jer laa... pastuh bukan seround jer dia 'ngajo' wife aku..berulang-ulang sampai wife aku naik letih .. nenek ngan atuk dia dahketawa tak ingat .... ada sekali tuh wife aku memain sebut 'nun' anakaku pun cakap ' salah bu ... ikut cam nie' ..pastuh dia pun muncungkanmulut dia and sebut 'nuuuuuunnnnn' ... hehehe wife aku tak tahan terusbantai gelak kat situ gaks reramai ..sian anak aku ..terpinga2 dia katsitu ....

nie yg tak sabo nak amik diaorang nie this weekend ....
Share this article :
 
Design Template by ZoOM Team | Support by creating website | Powered by Blogger