News Update :
Home » , , , , , , » Kisah Isteri Gersang Dengan Negro

Kisah Isteri Gersang Dengan Negro

Penulis : Zaisuhaila Ishak on Saturday, December 4, 2010 | 7:15 AM

Kisah ni berlaku masa zaman perang, sepasang suami isteri baru kawin dalam 2 minggu. Si suami askar, isteri plak suri rumah. Memandangkan si suami kena pegi perang utk tempoh yang lama, dia org berpakat tak nak anak lagi.... Suami pun pegi kedai nak beli kondom nak rancang kehamilan agaknya.....
Kat kedai tu ada 2 jenis kondom je, 1 warna itam, 1 lagi warna hijau. warna hitam harga 20 sen sepeket, warna hijau harga 25 sen. Kalu ikut pilihan si suami nak yang warna hijau. tapi si suami bwk duit 20 sen je..... takpe la.... beli jugak la yang hitam.....
Bawa balik umah, dia pun guna la kondom main ngan bini dia....
Selang beberapa hari, datang panggilan perang, maka si suami pegi berperang.... tinggallah si isteri yang kegersangan sorang.....
1 bulan boleh tahan lagi...

2 bulan boleh lagi.....
masuk bulan ke 3, si isteri dah tak tahan......
kebetulan jiran sebelah umah dia ada sorang lelaki negro..... disebabkan dah 'tak tahan' si isteri tu ajak la laki negro ni main ngan dia....
negro ni suka sangat la.... org dah pelawa....
Lebih kurang setahun lebih balik la si suami dari medan perang.... bila sampai umah dia tergejut beruk tgk isteri dia gendong baby....
marah betul si suami..... bila dilihat baby tu dia lagi terkejut..... sebab kulit baby hitam tak mcm dia ngan isteri........
Marah campur hairan...... dia pun buka laci almari solek, amik peket kondom yang dia tinggal dulu.....
Marahnya bertukar gembira..... dan memberitahu isteri..... "tak pe la sayang, abg terima takdir anak kita ni, nasib baik kurang 5 sen.... kalau tak hijau anak kita....."

Hahaha.......
Share this article :
 
Design Template by ZoOM Team | Support by creating website | Powered by Blogger