News Update :
Home » , , » Gossip Artis Hip Hop Rogol Anak Tiri 7 Tahun

Gossip Artis Hip Hop Rogol Anak Tiri 7 Tahun

Penulis : Unknown on Monday, March 5, 2012 | 4:08 AM

Apa nak jadi dengan artis ni, sampaikan anak sendiri nak rogol dah la masa rogol 7 tahun lepas budak tu baru je berusia 7 tahun (Sekarang berumur 14 tahun). Kalaulah ZoOM tahu siapakah gerangannya dah ZoOM hebahkan seluruh dunia mengenai kajahilan dan sifat binatang artis tersebut. Dan berikut berita mengenai artis dajal tersebut :

KUALA LUMPUR: Seorang penyanyi sebuah kumpulan berkonsep hip hop popular tanah airditahan polis selepas didakwa merogol anak tirinya berusia 14 tahun di rumahnya di Gombak Jaya, dekat sini, semalam.

Penyanyi berusia 37 tahun yang juga pernah berlakon filem itu ditahan selepas anak tirinya membuat laporan di Balai Polis Gombak, di sini, jam 11 malam, kelmarin.

Menurut sumber, dalam laporannya, mangsa mendakwa dinodai bapa tirinya itu sejak berusia tujuh tahun dan kejadian terbaru berlaku pada 9 Februari lalu.

“Berikutan laporan itu, polis melakukan siasatan sebelum menahan penyanyi terbabit di rumahnya di Gombak Jaya jam 2 pagi tadi (semalam),” katanya, semalam.

Sumber itu berkata, remaja perempuan terbabit mendakwa dia nekad membuat laporan polis kerana tidak tahan dijadikan hamba seks bapa tirinya sejak tujuh tahun lalu selain bimbang keselamatan adik perempuannya yang lain.


Credit : ZooMartis



Share this article :
 
Design Template by ZoOM Team | Support by creating website | Powered by Blogger