News Update :
Home » , , » Nikmat Berkahwin Muda

Nikmat Berkahwin Muda

Penulis : Unknown on Wednesday, June 27, 2012 | 6:54 PM

Bersama saya, Mee Shell dalam rancangan 'Mari Bernikah, Baru Berkahwin' terbitan TV 99, lekaaaaat dihati, mesra, cepat dan menjadi punyelah...! ditaja oleh Tongkat Pak Ali (nama bapak Rohani, bini ke-3 En. Jamil) cap Duabukit Sebatang Sdn. Bhd. (macam pilihanraya plak nama syarikat ni...). Topik hangat kita pada hari ini ialah nikmat berkahwin.

Kita telah pun bertanya ke atas beberapa orang tentang pendapat mereka dalam bab berkahwin ni, dan ini adalah jwpn2 mereka….

Pakcik Salleh: Kawin ni… Beeeeesssssshhhhtttt... (sambil tangan menunjuk tanda bagus depan kamera)

Makcik Jenab: Kawin..? Malulah makcik nak cakap... anak makcik baru 15 orang... itupun pakcik kau nak mintak lagi... ehek...ehekk..hekkk..

Pak Joko: Waduh... usah ditanya persoalan sebegini... bini gue sudah gue tinggalin jauh di seberang sana... gue kangen bangat... sekrang gue mau pulang... udah nggak tahan...

Shah Jihan: Saya ada satu bini, itu dalam saya punya bini ada satu anak, itu anak sudah mahu kluar…kalu itu anak sudah kluar, itu bini purut musti sudah kosong… saya musti balik, musti mau kasi isi lagi, tapi boss sakap tara boleh…kisian saya punya bini…

E. Lelouch: Kawin tu apa... musuh ketat ke? Kill ‘em all……!!!

Wakekeke: wakakakakakakakaka

Putri: (diam tertunduk malu)

Princess Happy: (senyum happy je...)

Ambuk: Mee Shell dah makan ke belum? Jom jalan2 cari makan…



Azroq: Woi, sempat lg nak mengorat! Kata dah tak nak campur ngan orang Malaysia!




Science: This is madnesss... Spartaaaaa....!!!




Ooppss... kita bersambung selepas mendengar pesanan penaja...



Share this article :
 
Design Template by ZoOM Team | Support by creating website | Powered by Blogger