News Update :
Home » , » [STORY] lesbian v gay

[STORY] lesbian v gay

Penulis : Zaisuhaila Ishak on Wednesday, May 26, 2010 | 10:29 PM

citer lawak ni baru terjadi malam semalam.

semalam, aku dengan anak sedara ku tengah bersembang pasal lesbian.
hehehe. anak sedara aku ni tanya, apsal lesbian ni nak suka pompuan dgn pompuan plak. pelik betul??
aku pon cite la apa yg patut...

tapi, tetiba adik dia ni datang dan dia terus cakap camni.
"achik, abang nak jadi lesbian lah"
terkejut beruk aku dengan kakak dia. terus kitorang bantai gelak kat dia... hahaha~
dia pulak muka blur je, xtau napa kitorg gelak..hihi
then, aku tanya dia, "abang tau tak lesbian tu apa?"
dia geleng. aku pon cakap la lesbian tu pompuan yg suka kat pompuan. abang kan laki macam mana nak jadi lesbian?
dia pon sengih je.
then, dia tanya, "kalau laki suka dekat laki plak kita panggil apa?"
aku pon jawab la gay. lepas tu aku tanya dia, "nape? abang nak jadi gay pulak ke?"
dia terus geleng n gelak2. lepas tu dia cakap, "abang tak suka kat laki la."
hehehe

sory if not really funny.
chill~
Share this article :
 
Design Template by ZoOM Team | Support by creating website | Powered by Blogger