News Update :
Home » , , » [STORY] Meggi vs bihun

[STORY] Meggi vs bihun

Penulis : Unknown on Friday, June 4, 2010 | 9:53 PM

meggi kari dan meggi ayam merupakan sahabat karib..kemana pergi,. kedua - duanya pasti bersama. sehinggalah pada suatu hari mereka bergaduh besar. kedua - duanya tidak mahu mengalah lantas menyalahkan sesamada sendiri. akhirnya, meggi kari pun berkata
" kalau aku jumpa ko kat mana2 aku akan tumbuk ko.." meggi kari mengugut meggi ayam.
selepas bergaduh besar, meggi kari berkawan rapat dengan pau. dia memberitahu pau sekiranya mereka jumpa meggi ayam dimana-mana, mereka akan tumbuk meggi ayam sepuas-puasnya. pada suatu hari, sedang mereka berjalan2 mereka ternampak bihun ayam sedang berjalan2. mereka pun menyerang bihun tersebut dan tanpa belas kasihan mereka memukulnya..
bihun dalam kesakitan pun berkata "apa kesalahan yang aku buat? aku tak kenal pun korang..huhuhuh"..
meggi kari pun berkata "ah..ko ingat aku bodoh? ko ingat aku x kenal kat ko? aku still kenal ko walaupun ko da buat TEKNIK REBONDING dengan berjayanya.."

kesian bihun terus kena belasah......
Share this article :
 
Design Template by ZoOM Team | Support by creating website | Powered by Blogger