News Update :
Home » , , » [STORY] proNUNciation.....

[STORY] proNUNciation.....

Penulis : Unknown on Friday, June 4, 2010 | 9:42 PM

Semalam, ada seorang lelaki kurus bermisai nipis di tempat kerja sementara aku mengomel seorang diri. Mungkin juga dia sedang bercakap dengan aku, sebab hanya kami berdua saja di pejabat ketika itu.

Aku tanya, "Kau kenapa?"

Dia jawab, "Aku runsing ni!"

Aku tanya lagi, "Kenapa runsing?"

Dia jawab, "Aku tak dapat ***** la.... Aku stress!"

Bila mana-mana lelaki kurus bermisai nipis cakap kat aku yang dia runsing sebab tak dapat *****, memang aku akan tersentak secara automatik... (Sebab aku suci)

Aku diam..... (main solitaire)

Dia berkata lagi dalam nada yang marah, "Wei, kau tolong call kan TM sekarang. Tanya dia orang apasal aku tak dapat ***** kat internet ni! Bengang betul aku!"

Connect connect connect!!!
Bukan ***** laaaa, bodoh!!
Share this article :
 
Design Template by ZoOM Team | Support by creating website | Powered by Blogger