News Update :
Home » , , » [ Cerita Lawak ] Kisah 3 Anak Kembar

[ Cerita Lawak ] Kisah 3 Anak Kembar

Penulis : ZoomArtis on Tuesday, June 26, 2012 | 7:52 AM

Tiga orang anak kembar yang masih berada di dalam perut ibu mereka berasa boring dan memulakan perbualan sesama mereka.

anak 1: korang berdua bila besar nanti nak jadi apa.

anak 2 : aku bila besar nanti nak jadi pegawai tnb. sebab nanti boleh aku pasang lampu dalam perut ibu kita, gelap sangat laaaa. apa pun tak nampak.

anak 3 : aku lak nak jadi pegawai PBA (perbadanan bekalan air) supaya nanti leh aku buat paip salurkan air yang banyak kat sini kluar.sian ibu kita.banyak air dalam perut.

anak 2 : yang ko tue tanya kita. ko tue lak nak jadi apa

anak 1: aku nak jadi penyiasat. aku nak siasat.benda apa yang panjang2 selalu kluar masuk kat lubang tue . dah la dok kluar masuk.pastu muntah lak kat kita.panas lak tue takde adab tol.
Share this article :
 
Design Template by ZoOM Team | Support by creating website | Powered by Blogger