News Update :
Home » , , » Kisah Seorang Jejaka Kesunyian

Kisah Seorang Jejaka Kesunyian

Penulis : Unknown on Wednesday, June 27, 2012 | 6:35 PM

Hidup berseorangan ni memang terasa kesunyian, kesepian, keboringan n sampai x tau nak buat hapa... bila tengok org couple, kita rasa nak plak... tp, sbg seorg lelaki, aku kena gi ngorat pompuan dulu, xkan nak ngorat lelaki plak...

ada citer plak pompuan ngorat laki... ini mmg kisah benar... tiada yg benar melainkan benar belaka (versi Yasin dlm Senario the Movie)

sementra menunggu result SPM kluar, aku keje kat sbuah pasaraya (cari pengalaman)... ramai gak aweks jadi salesgirl, promoter n cashier... tp sorang pun aku x berkenan (bukan memilih... tp hati aku tertutup lg tika itu)

amir: aku minat ler ngan aweks yg jaga kaunter tu...

azroq: lawaks jgak... eh bukan lawa le jgak... pi lah jumpa dia?

amir: dah brp kali aku ajak... dia x nak...

azroq: xpe, biar aku cuba...

5 minit sblm waktu rehat tghari....

azroq: hi... sibuk nampak...?

rina: hi... awak bdak baru yek... x kluar rehat ker..?

azroq: nak kluar ler ni... nak kluar sama...?

dia bleh setuju tu, sian kat kawan aku ni... rina ajak aku makan kat kedai mamak berhampiran... sdg aku makan, rina minum je (jaga badan kot), tetiba dier tanya aku...

rina: biasa lelaki minat dgn hadiah yg camne eehh...

azroq: nak bg kat sape?

rina: adalah someone's birthday... nak hadiahkan apa pun I x decide lg..

azroq: sape? amir ke?

rina: bukan ler... cakap dier jgn perasan. Nanti I tunjukkan balaks tu...

azroq: baru nak kenal ke... amir tu dah lama tangkap syok kat kau, kau x nak ke?

rina: U syok kat I tak?

azroq: eeh... jgn ler camtu...

rina: tau xpe... tolonglah bg suggestion...

azroq: klau aku... minat video games... bg ler dier video games

rina: hmmm... nanti akak bg adik hadiah mainan tu yer... hahahaha...

kena perli aku.... esok tu aku nampak ler dier beli talipinggang jenama crocodile lg, dibungkus dan minta aku hantar kat balaks tu... x pasal2 aku jadi mat despatch dier... lps tu terlihat ler jgak diorg kluar makan bersama.... amir rileks jer, itupun aku pujuk dier...

2 minggu lepas tu, kelihatan balaks tu berdua2an ngan pompuan lain...hahahaha...apa dah jadi, amir bersorak gembira... manakala si rina senyum je ttp aku tahu apa yg ada disebalik senyumannya itu...

Sebulan je aku keje kat situ, kemdian aku dpt tawaran U... aku lihat si rina keseorangn tp ngan imej baru berambut pendek... frust kot... amir sangkut ngan aweks kilang plak... hahahaha
Share this article :
 
Design Template by ZoOM Team | Support by creating website | Powered by Blogger