News Update :
Home » , , , » Tips Mengurat Awek - Versi 1

Tips Mengurat Awek - Versi 1

Penulis : Unknown on Wednesday, June 27, 2012 | 6:14 PM

Kisah dan tauladan utk pembaca sekelian, pengalaman dalam mengurat episod 2 daku sembahkan...

Aku kenal ngan internet bila mnjejak U... sblum tu pun aku dengar org citer je, tp x pernah ada can pun nak main... ketika itu paling popular main Chatting MIRC, #kampung, #mamak... main kat CC, 1 jam je = RM 2... Bley katakan every friday or saturday night turun main…

Mmg tangkap syok main chatting ni… lg ler plak kalu saling berbalas, silap2 bleh terlajak sejam… cam biasa rrr aku chat ngan pompuan je… xkan lelaki plak… (fitrah manusia ler katakan)

Kebetulan x spt sebetulnya sblm ni… ada sorg minah chat ni ajak jumpa nak kenal atas sbb dah satu fakulti… pd mulanya aku x nak, tp member pujuk punye pasai… aku pun setuju…

Seperti yg dijanjikan, tunggu kat café 10am, aku pakai all black, beliau pakai all white… ini dinamakan blind date, tp aku nak fren2 je… aku pun bedal dulu mee greng ala mamak smentra menunggu beliau yg lambert kat 20 minit tuh… tetiba je, dari jauh nampak gerak geri gaya jalan cam… feewwit… bila dah dekat, alangkah terkezutnya… kalu org asli, aku bleh trima lg… ini org tiruan… harap2 korg paham je ler…

Apa jadi lepas tu... lu pikir ler sendiri (pinjam ayat power nabil RL2)
Share this article :
 
Design Template by ZoOM Team | Support by creating website | Powered by Blogger